top of page
  • Foto van schrijverImke

The ugly, the bad and the good


The ugly: vannacht is er een drama gebeurd! Een van de kippen is gegrepen door (waarschijnlijk) een vos. Op een tuin vol veren na was er geen spoor van het slachtoffer meer te bekennen. De buren, die de kippen vannacht zullen ophokken, hadden nu wel een verklaring voor het kabaal vannacht.....

The bad: De reden dat ik zoveel tijd aan dit blog kan besteden heeft te maken met een voortkabbelende griep (of iets in die geest). Ik werk een uur of wat en daarna word ik koortsig en kan je me opvegen. Na het opvegen wijd ik me aan dit blog.

The good: Mart en Hilde (mijn schoonouders) zijn vandaag, samen met Mette gezellig komen kijken naar onze vorderingen en hielpen een handje mee met sjouwen en de laatste hobbykamerspullen op z'n plek zetten. Daar zijn helaas geen foto's van; door de gebeurtenis met het kipje was ik toch teveel van slag. Ook goed: onze zolder wordt steeds leger!

45 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page