top of page
  • Foto van schrijverImke

Uithuilen en opnieuw beginnen....


Het huis in Aerdt is verkocht........maar niet aan ons. Dat zat er al wel aan te komen maar er waren nog steeds sprankjes hoop dat het misschien nog wel eens zou kunnen gaan lukken. De vorige zin geeft al wel aan hoeveel slagen we inmiddels om de arm hielden.

Nu is de koop dus definitief op niets uitgelopen. Het zal nog best even duren voordat dat huis net zo definitief uit mijn systeem is.

Bovenaan de lijst staat nu de verkoop van het huis in Gendt. De trein van kopers/verkopers is inmiddels weer met een wagonnetje verlengd. Ik hoor dat dat gunstig is maar ik ben even klaar met hopen. Volgende week weer......

Daarbij hebben we nu nog 5 weken vakantie waarin we niets gepland hadden, just in case. Vorige week zijn we fijn aan zee geweest met Jonna. Bij terugkomst vloog het idee dat we de komende 5 weken op een zolder wonen me ineens aan. Daarom gaan Gerbrant en ik er lekker met de tent op uit. Nomads for a week in het mooie Twente. Dan nog 2 weken dagtripjes maken en voor de dieren zorgen en als kers op de taart slapen we een lang weekend in een Yurt in de Ardennen!

Bij het dromen over toekomstige huizen is in ons viertal regelmatig het wonen in een Yurt ter sprake gekomen. Dat plan is met de komst van de boerderij in Aerdt een beetje verwaterd. Mocht het weekendje proefwonen ons bevallen dan nemen we dat idee misschien wel weer mee in onze toekomstdromen.

wordt vervolgd


113 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page