top of page
  • Foto van schrijverImke

nóg een verhuizing...


Dit jaar zijn we niet alleen zelf verhuisd maar ook Mette en Jonna hebben al hun spulletjes op moeten pakken. Mette omdat ze niet weet waar ze werk zal vinden en dus zal gaan wonen; maar dat zal globaal ergens tussen Beijing en Stockholm zijn en Jonna omdat ze als niet-student niet langer op de IBB in Utrecht mocht vertoeven.

Mette woont nu zolang bij ons en Jonna heeft een leuke ruime kamer elders in Utrecht gevonden.

Daarnaast heb ik vandaag weer van alles ingepakt. Onze school wordt verbouwd en daarom moest ieder item in mijn lokaal worden ingepakt en/of gelabeld. Ook alle spullen in de hallen en magazijnen hebben we in onze handen gehad.

Er is geloof ik ook iets van 40 kuub aan zooi weggegooid vandaag. Al met al een flinke klus!!! Maar we hebben hem met z'n allen geklaard!

En voor mij was het superfijn dat Mette vrij was om me te helpen!

Na de hefstvakantie, wanneer het verhuisbedrijf alles heeft verplaatst, krijgt alles een plekje in het nieuwe, tijdelijke, lokaal.

En over een half jaar verhuizen we alles net zo vrolijk weer terug naar een mooie nieuwe verbouwde school!

welverdiende lunchpauze, verzorgd door Bar Florian


86 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page