top of page
  • Foto van schrijverImke

We trekken verder


Binnenkort vertrekken Gerbrant, ik en de poes van Gendt naar Beekbergen. Het ziet er namelijk naar uit dat het huis in Gendt nu toch echt verkocht is. Omdat de koop van het huis in Zelhem nog niet wil vlotten gaan we over tot de tijdelijke huur van een vakantiebungalow.

De inboedel laten we, buiten wat persoonlijke spullen, door een verhuisbedrijf naar een opslag sjouwen. Dit doen we omdat ik inmiddels een beetje verhuismoe aan het worden ben: wijzelf, Mette, Jonna en mijn hele school zijn in het afgelopen halfjaar verkast. Wijzelf moeten nog minimaal 2 keer een nieuwe plek vinden, Mette gaat binnenkort ergens(?) naartoe en ook de hele school moet binnen afzienbare tijd weer terug....... Nieuwe plekken ontdekken en je er voor langere of kortere tijd settelen vind ik leuk; je hele hebben en houwen in- en weer uitpakken ligt me net iets minder.

Het huisje in Beekbergen gaat ons tot eind april het ultieme vakantiegevoel bezorgen. En daarna? We zijn benieuwd!

wordt vervolgd


96 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page