top of page
  • Foto van schrijverImke

....maar nog niet helemaal


En dat heeft te maken met de hypotheek. Het wil maar niet vlotten. Vorige week keurde Aegon de hypotheek af wegens: "te agrarisch". Deze week lijkt er bij ABN-AMRO ook weinig schot in te zitten. In principe is het okee zegt men maar dan zijn er toch nog te veel losse eindjes zoals; 1 koopakte voor 2 huizen, hoe lang loopt mijn tijdelijke uitbreiding van uren door, etc. etc. Ook bij Frans en Sjoukje is het nog niet rond. Ik wil niet bij de pakken neerzitten maar mijn stemming gaat van moedeloosheid naar gelatenheid en via lichte paniek naar moed. Dit laatste in de zin van: mezelf moed inspreken.

​In de tussentijd is het vakantie en vul ik mijn pinterestborden, hebben we een vloer gereserveerd, is er een kacheltje besteld (hetzelfde kacheltje als we in de herfstvakantie in het huisje in Denemarken hadden, mét eekhoorntje), liepen we met de aannemer door het huis, weten we hoe de keuken gaat worden en koos ik een schattig bankje uit.

"We live only to discover beauty. All else is a form of waiting" filosofeerde Khalil Gibran. Ik vul mijn wachten met het zoeken naar mooie dingen. Moet maar even.......

update 16-2: na een hele ochtend heen en weer rijden tussen Bemmel en Huissen om handtekeningen te verzamelen op een werkgeversverklaring en een veel te vage groene scan wordt het hele feest toch waarschijnlijk een maand opgeschort. Gelukkig valt 1 april op een zondag....

"courage, dear heart"

c.s. Elliot


27 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page