top of page
  • Foto van schrijverImke

Spannende eindsprint


***

En we weten nog niet eens of we het wel gaan halen! Wij hebben inmiddels wel een hypotheek! HOERA! *

Frans en Sjoukje nog niet; die hoefden deze week "alleen nog even" (haha, hoe vaak we die frase de afgelopen weken wel niet gehoord hebben) een handtekening onder nu écht het laatste document te zetten.

Wij dachten eigenlijk dat de laatste handtekening gezet was tijdens het Pink Floyd Project concert waar we zaterdag waren. En dat was alweer na de handtekening bij de schoonmoeder van Mike, mijn directeur, waarvan we dachten dat dat écht de allerlaatste handtekening zou zijn.

Het zijn wel memorabele "weet-je-nog-van-die-ene-handtekening" momenten geworden. Dat dan weer wel.

Maar ondertussen is 1 maart dus over 3 hele werkdagen.

Gaat het ons lukken?** Daarover meer in onze volgende aflevering van de Priesterink-perikelen! Stay tuned!

* ik bedenk me net dat onze handtekening nog niet onder deze overeenkomst staat. Dat dan weer niet.

** Mette is het wel gelukt! Die heeft nu een leuke kamer met keukentje in Amsterdam. 1 maart kan zij er, samen met al haar spullen uit de opslag in Duitsland, in...zucht..... we kunnen inmiddels goed verhuizen

*** ik geef toe, dit is niet echt een afbeelding van een spannende eindsprint, maar wel een schilderij dat ik graag in mijn bezit zou krijgen. Het heet "IJsvermaak bij een kerkje met koek en zopie" en is geschilderd door een voorouder: Johannes Coenraad Beijer. Dus mocht je dit toevallig lezen en het schilderij nog toevalliger boven je bank hebben hangen; ik houd me aanbevolen!


88 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page