top of page
  • Foto van schrijverImke

Plantdag


Van Stichting Landschapsbeheer Gelderland kregen we 900 struiken om het coulisselandschap in de Achterhoek te herstellen. Wij kregen er 200, Frans en Sjoukje maar liefst 700! Met hulp van een aantal vlijtige vrijwilligers (ik hoop tenminste dat niemand zich gedwongen voelde) zetten we ze alle 900 binnen een dag in de grond.

Om eerlijk te zijn: zetten ZE het in de grond. Mijn spit zorgde ervoor dat dat nou precies was wat ik niet kon........ spitten. Mijn taak bestond dan ook uit struikjes op de juiste plekken werpen en het filmen van de bedrijvigheid.

Van die losse flodders maakte ik mijn allereerste filmpje. Het is hier en daar nog wat knullig maar met deze eerste poging ben ik eigenlijk best tevreden.

50 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page