top of page
  • Foto van schrijverImke

Januari


Vandaag filmde ik het voedselplantsoentje. Er is al wat leven te bespeuren; een paar bloemen aan de kamille, jong blad bij de venkel, hier en daar al wat groene knoppen en zelfs al bloemknoppen in de mahonia. De reeën uit het buurbosje hebben zich tegoed gedaan aan de stengels van de wilde rozen en hier en daar een stukje bast geproefd. Nog niets dramatisch, dus dat laten we maar even voor wat het is.

Er flapperen nu nog witte kwekersetiketten aan de planten maar die ga ik binnenkort vervangen door bamboe steeketiketjes. Een paar struikjes zijn nog etiketloos. Er vanuit gaande dat ze mij niet nodig hebben om te worden wat ze zijn blijven die voorlopig naamloos. Natuurlijk had ik van tevoren wel een plan gemaakt maar ik ben nou eenmaal niet iemand die dat dan ook klakkeloos volgt. Was handiger geweest, dat wel, maar een beetje puzzelen houdt de geest jong zullen we maar zeggen......


43 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

GTST

Ons bosje

Maart

bottom of page